Ledige plasser ved hovedopptaket for høsten 2024

Velkommen til å søke plass i Bråstad barnehage, søknadsfrist 1. mars. Vi får denne gangen ekstra mange ledige plasser, da det er et høyt antall både av førskolebarn + småbarn som går over til stor avdeling dette året.

Fra år til år har vi fått følge førskolebarna helt frem til deres nye epoke begynner i skolen. Det er spennende å få ta del i deres reise gjennom barnehagetiden og vemodig å gi slipp. Ved å slippe førskolegruppen videre får vi samtidig ledige plasser for nye barn, til nye spennende barnehagehverdager.

Selv om det enda er en stund til et nytt barnehageår så begynner planleggingen tidlig. Vi er spent på hva høsten igjen vil bringer av nye eventyr.

Mer om hovedopptaket og søknad finner du her

Har du spørsmål og ønsker å vite mer, ta kontakt med styrer Maria Aabøe Moen på post@brastadbhg.no eller mobil 91783497. Barnehagens felles nummer er 370 26668, og kom gjerne på besøk

Mer informasjon om barnehagen kan leses i Virksomhetsplan og årsplan (barnehage.no)

Avisinnlegget nedenfor omhandler oppstart i barnehagen som vi har valgt å legge opp etter Jåttåmodellen (pdf). Her kan du lese mer om barnehagens praksis rundt oppstart etter Jåttåmodellen (barnehage.no)