• Ledige plasser ved hovedopptaket for høsten 2024

Velkommen til å søke plass i Bråstad barnehage, søknadsfrist 1. mars. Vi får denne gangen ekstra mange ledige plasser, da det er et høyt antall både av førskolebarn + småbarn som går over til stor avdeling dette året.

22.01.2024 17.29
  • Kom gjerne på besøk

Det er vanskelig å danne seg et bilde av barnehagen via nettet. Trenger du plass og lurer du på hvordan vi egentlig har det, så kom gjerne på besøk!

19.01.2024 17.08
  • Hurra det nærmer seg teater i barnehagen

Torsdag 14. desember drives det tradisjonen tro opplæring av bakergutten fra Hakkebakkeskogen på Bråstad barnehage

06.11.2023 14.37
  • Oppfordrer foreldre til å ha brannøvelse hjemme

Et av målene med Brannvernuka er å inspirere familier til å ha brannøvelse hjemme. Det er som regel hjemme vi oppholder oss mest, og det er der vi som oftest sover. Samtidig vet vi at de fleste dødsbranner skjer i private hjem. Derfor bør vi selvfølgelig også øve der vi bor, slik at vi blir tryggere på hvordan vi skal opptre hvis det brenner. Vi håper dere foreldre vil ha brannøvelse hjemme sammen med barna.

18.09.2023 21.46
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Ferie og planleggingsdager

Samlet er det 5 planleggingsdager gjennom barnehageåret, utover dette har vi stengt på røde dager og 4 uker i fellesferien